Knivig kommunikation

Morakniv går på charmoffensiv
Knivig kommunikation

Moraknivtillverkaren vars namn inte lämnar någonting till fantasin – Morakniv – kommer att börja använda sig av ett nytt marknadsföringsmanér, för dig som är antingen intresserad av eller mottaglig för dylikt. En Del Av Dig heter konceptet, och spelar på produktens välcementerade roll i den svenska folksjälen, såsom ständig följeslagare vid slöjdning, vildmarksutflykt och fisketur. Rent personligen minns undertecknad skribent hur dennes egen ägandes morakniv blev en del av honom genom att skära djupt in i högra handloven och där kapa ulnarisnerven som vore den ett ljummet smörpaket, men jag tror och hoppas att dylika minnen får stå för mig, och till moraknivens försvar måste nämnas att handkirurgen på SÖS uttalade sig imponerat om sårets djup och form och kommenterade att kniven måste varit bra vass. Det är kvalitet det. Läs mer hos morakniv.se och ta det försiktigt där ute.

SKRIVEN AV
Niklas Natt och Dag
Värnpliktig fänrik, filosofie kandidat, kuverteringsmaskinsoperatör (nattskift), reporter, redaktör, seniorredaktör, chefredaktör, frilans, konsult.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.

FLER NYHETER

VISA FLER